حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شناسه : 15825

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و به‌منظور رفع مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز با حضور در این کانون با مددجویان به‌صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد. رئیس کل دادگستری خوزستان همراه معاونین قضایی، دادستان […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و به‌منظور رفع مشکلات مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهواز با حضور در این کانون با مددجویان به‌صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان همراه معاونین قضایی، دادستان مرکز استان خوزستان و رئیس سازمان زندان‌های خوزستان از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت اهواز بازدید و بصورت چهره به چهره با مددجویان این کانون دیدار و به استماع صحبت‌های آنان پرداخت و وضعیت تک تک مددجویان را مورد بررسی قرار داد و دستورات ویژه‌ای برای رسیدگی به درخواست‌ها و مسایل آنان صادر کرد.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه مددجویان به علت خطا و اشتباهی که در گذشته مرتکب شده اند در این مکان حضور دارند، بیان داشت: مددجویان باید با استفاده از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی از اشتباهات و خطا‌های گذشته پند گرفته و رویه کار‌های خوب را در زندگی مبنا قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی مددجویان را به تحصیل و یادگیری کسب و کار و دانش تشویق کرد و گفت: با توجه به اینکه اینجا مکانی برای تحقق اصلاح رفتار و کردار است، می‌توانید در خود تغییر ایجاد کرده و با اخلاق صحیح و اعتماد به نفس بالا در مسیر زندگی به قله‌های پیروزی دست یابید و نظر خانواده و اجتماع را نسبت به خود تغییر دهید.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان مربوطه در جهت آزادی مددجویان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از اقدامات پیشگیرانه در بعد اصلاحی و تربیتی و همچنین پیگیری‌های قانونی لازم تلاش مضاعفی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.