حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
شناسه : 15837

جلسه شواری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اصفهان که با طرح و بررسی ۵ دستور کار تشکیل شد، موضوع چند پرونده تخلف، تعرض یا تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مهمی اتخاذ و […]

پ
پ

جلسه شواری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اصفهان که با طرح و بررسی ۵ دستور کار تشکیل شد، موضوع چند پرونده تخلف، تعرض یا تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مهمی اتخاذ و مصوب شد.

در این جلسه محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تعامل خوب و همکاری و عزم جدی سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی در استان اصفهان بیان داشت: در بخشی از تخلفات این حوزه که احکام قطعی دادگاه‌ها صادر و به هر دلیلی عملیات اجرایی آن صورت نپذیرفته در دستور کار اجرایی قرار گرفته و در بخش‌های دیگر با در نظر گرفتن و اولویت امر پیشگیری از هر گونه تخلف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی جلوگیری بعمل می‌آید.
وی افزود: در سال گذشته اقدامات قضایی و اجرایی خوبی در راستای آزادسازی حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود به ویژه در شهرستان باغبهادران صورت گرفت و در این جلسه مقرر شد در سال جدید در مرحله اول تا پایان شهریور ۵۰ درصد و تا پایان سال ۱۰۰ درصد باقیمانده این طرح، اجرایی و تمامی نقاطی که از سوی متعرضان و متخلفان تصرف شده است، به طور کامل برای استفاده سهل و آسان عموم مردم آزادسازی شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز بر هیچ کس پوشیده نیست که حتی یک رأی در راستای استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤثر خواهد بود و مردم فهیم و ولایتمدار و همیشه در صحنه اصفهان با حضور گسترده خود و البته انتخاب آگاهانه در ۲۸ خرداد خیال خام دشمنان این نظام را به یأس مبدل خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.