حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
شناسه : 15810

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی و به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی بندرلنگه و پارسیان بازدید کرد. وی همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از این حوزه‌های قضایی، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، […]

پ
پ

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی و به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان به صورت سرزده از حوزه‌های قضایی بندرلنگه و پارسیان بازدید کرد.

وی همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از این حوزه‌های قضایی، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، دستورات و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین این حوزه‌های قضایی دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید‌ها از تعدادی از قضات و کارکنان حوزه‌های قضایی بندرلنگه و پارسیان که در اجرای سیاست‌های ابلاغی، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.