حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
شناسه : 15845

جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار در استان کرمان از کمک ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا مراسم گلریزان، بصورت محدود برگزار شد.رئیس دادگستری شهرستان انار خاطرنشان کرد: معادل هر مبلغی که خیران در جشن گلریزان کمک می‌کنند، از سوی […]

پ
پ

جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار در استان کرمان از کمک ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا مراسم گلریزان، بصورت محدود برگزار شد.
رئیس دادگستری شهرستان انار خاطرنشان کرد: معادل هر مبلغی که خیران در جشن گلریزان کمک می‌کنند، از سوی ستاد دیه استان کرمان نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی این شهرستان اختصاص می‌یابد.
وی، حمایت از خانواده زندانیان را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: در بازدید‌های انجام شده از خانواده زندانیان مشاهده می‌شود که این خانواده‌ها، وضعیت زندگی و معیشتی مطلوبی ندارند و حتی در مواردی برای تامین مایحتاج اولیه خود دچار مشکلاتی هستند.
طالبیان، کمک به زندانیان و خانواده آنان را از مصادیق انفاق و صدقه برشمرد و عنوان کرد: کمک‌های پنهانی و آشکار مردم خشنودی خلق خدا و بالطبع خشنودی خداوند متعال را در بر دارد.
رئیس زندان شهرستان رفسنجان نیز گفت: در سال گذشته تعداد ۲۴ نفر از زندانیان شهرستان انار که به علت بدهی مالی مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان در زندان بسر می‌بردند، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
ولی اختیار آبادی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازپروری زندانیان در درون زندان‌ها از جمله راه‌اندازی رشته‌های ورزشی مختلف، برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام، راه اندازی کارگاه‌های موجود جهت اشتغال آنان و استفاده از ظرفیت پزشک زندان در خصوص ترک اعتیاد زندانیان، گفت: با اقدامات در حال انجام، مددجویانی که از زندان آزاد می‌شوند به عنوان فردی سالم تحویل جامعه می‌گردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.