حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
شناسه : 15671

پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مقامات قضایی و مسئولان نظارتی و امنیتی این استان برگزار شد. احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات گفت: پیش […]

پ
پ

پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مقامات قضایی و مسئولان نظارتی و امنیتی این استان برگزار شد.

احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با تأکید بر لزوم مشارکت نهاد‌های نظارتی و امنیتی در تأمین امنیت انتخابات گفت: پیش از برگزاری انتخابات نمایندگانی از سوی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در هر حوزه قضایی مستقر خواهند شد و بر نحوه اجرای انتخابات و اخذ رأی در شعب رأی گیری نظارت خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: در این دوره از انتخابات تأکید تمامی مسئولان و دلسوزان نظام بر مشارکت مردم و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب است و همه ما خدمتگزاران موظفیم در این راه برای تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات و ایجاد و شور نشاط انتخاباتی در جامعه با تمام توان تلاش کنیم.

سید محمد موسوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی، از برگزاری ۲۳ جلسه به منظور نظارت بر روند انتخابات و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌ها اقدام به برگزاری جلساتی مستمر با حضور مسئولان امنیتی هر شهرستان کرده است.

وی افزود: در خصوص نحوه فعالیت کاندیدا‌ها در فضای مجازی نیز جلساتی با حضور نامزد‌ها و روسای ستاد‌های تبلیغاتی برگزار و موارد قانونی به آن‌ها گوشزد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.