حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
شناسه : 15668

به منظور تصمیم گیری در خصوص چگونگی اجرای ویژه برنامه هفته قوه قضاییه اهم اقدامات و برنامه‌های این هفته با حضور رئیس کل دادگستری و معاونان بررسی شد. در این نشست احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از آنجا که هفته قوه قضاییه فرصتی […]

پ
پ

به منظور تصمیم گیری در خصوص چگونگی اجرای ویژه برنامه هفته قوه قضاییه اهم اقدامات و برنامه‌های این هفته با حضور رئیس کل دادگستری و معاونان بررسی شد.

در این نشست احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از آنجا که هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تبیین اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی است؛ لذا انجام این مهم نیازمند همراهی و مشارکت کلیه بخش‌ها و مجموعه‌های دادگستری است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری یکی از برنامه‌های مهم این هفته را حضور مسئولان قضایی در صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری و ارائه عملکرد و فعالیت‌های دادگستری به مردم دانست و گفت: در هفت قوه قضاییه برای پاسخگویی به مردم و ارائه گزارش عملکرد باید از ظرفیت همه رسانه‌ها به ویژه صدا و سمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری به نحو مطلوب و اثر بخش استفاده شود.

بهرامی یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را برگزاری نشست خبری اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با مطبوعات و اصحاب رسانه عنوان داشت و گفت: اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به شهروندان در این هفته با خبرنگاران و مسئولان نشریات و خبرگزاری‌ها نشست مطبوعاتی خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری دیگر برنامه‌های این هفته را گلباران مزار مطهر شهداء گمنام، دیدار با نماینده، ولی فقیه در این استان، نشست با علما و حقوقدانان، سخنرانی اعضاء شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری پیش از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید مسئولان قضایی از زندان و ملاقات عمومی با شهروندان عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.