حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
شناسه : 15689

از ۹ اثر جدید منتشر شده، ۳ اثر در حوزه حقوق خصوصی، ۳ اثر در حوزه آمار و فناوری اطلاعات، یک اثر در حوزه حقوق عمومی و ۲ اثر نیز مربوط به نقد و بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح مطرح در مجلس شورای اسلامی است. بررسی فقهی و حقوقی وضعیت قرارداد‌های اجاره بنگاه‌های اقتصادی و […]

پ
پ

از ۹ اثر جدید منتشر شده، ۳ اثر در حوزه حقوق خصوصی، ۳ اثر در حوزه آمار و فناوری اطلاعات، یک اثر در حوزه حقوق عمومی و ۲ اثر نیز مربوط به نقد و بررسی کارشناسی طرح‌ها و لوایح مطرح در مجلس شورای اسلامی است.

بررسی فقهی و حقوقی وضعیت قرارداد‌های اجاره بنگاه‌های اقتصادی و اجاره‌بهای آن‌ها در شرایط ناتوانی یا مشقت در پرداخت اجاره‌بها ناشی از شیوع بیماری کرونا، اعتبارسنجی انتقال سهام شرکت‌های سهامی خاص بدون رضایت هیات مدیره، بررسی فقهی و حقوقی وضعیت قرارداد‌های اجاره بنگاه‌های اقتصادی و اجاره‌بهای آن‌ها در شرایط ممنوعیت کسب‌وکار ناشی از شیوع بیماری کرونا، بررسی و نقد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، دسته بندی عناوین خواسته حقوقی قابل ارائه در سامانه خدمات الکترونیک قضایی با رویکرد بهره‌برداری آماری، بررسی و نقد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، ارائه مدل جهت گزینش و ورود عناوین اتهامی در سامانه‌های الکترونیک قضایی مورد نمونه مجموعه سرقت، نظارت قضایی بر مقررات دولتی؛ با تأکید بر کارآمدی دیوان عدالت اداری و پدیده‌شناسی رمز ارز‌ها و فناوری زنجیره بلوک (بلاکچین) از جمله آثار علمی – پژوهشی جدید منتشر شده توسط پژوهشگاه قوه قضاییه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.