حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
شناسه : 15606

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری ایلام با حضور در منزل خانواده زندانیان به صورت چهره به چهره با همسر و فرزندان زندانیان دیدار کرد. دهقانی به همراه مسئولین سازمان زندان‌های استان ایلام با حضور در منزل خانواده زندانیان ضمن سرکشی از آنان به صورت مستقیم با همسر و فرزندان زندانیان دیدار و در جریان وضعیت […]

پ
پ

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری ایلام با حضور در منزل خانواده زندانیان به صورت چهره به چهره با همسر و فرزندان زندانیان دیدار کرد.

دهقانی به همراه مسئولین سازمان زندان‌های استان ایلام با حضور در منزل خانواده زندانیان ضمن سرکشی از آنان به صورت مستقیم با همسر و فرزندان زندانیان دیدار و در جریان وضعیت زندگی و مشکلات آنان قرار گرفت.

در این بازدید پرونده زندانیان به جهت مساعدت قضایی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اهداء بسته‌های حمایتی و معیشتی، در خصوص حمایت از خانواده آنان دستورات لازم به مرکز خدمات اجتماعی و انجمن حمایت از زندانیان داده شد.گفتنی است در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان، بویژه خانواده زندانیان، در سال گذشته بیش از ۴۸۰۰ بسته معیشتی و از ابتدای امسال تاکنون، ۶۴۰ بسته در قالب کمک‌های مؤمنانه در بین خانواده مددجویان استان ایلام توزیع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.