حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
شناسه : 15528

غلامرضا مهدوی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، اعضاء و دبیران دو شعبه برتر صلح و سازش مجتمع شهید باکری را مورد تقدیر قرار داد. رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در این مراسم با تشریح قانون جدید شورای حل اختلاف که در مرحله تصویب قرار دارد گفت: در […]

پ
پ

غلامرضا مهدوی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، اعضاء و دبیران دو شعبه برتر صلح و سازش مجتمع شهید باکری را مورد تقدیر قرار داد.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در این مراسم با تشریح قانون جدید شورای حل اختلاف که در مرحله تصویب قرار دارد گفت: در آینده پرونده‌هایی که به شعب شورا ارجاع می‌شود؛ اعم از منقول و غیرمنقول بالاتفاق سازشی خواهد بود و ما هیچ‌گونه پرونده رأیی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شریعت اسلام، توصیه به صلح و سازش کرده و فرهنگ غنی مردم کشور ما نیز آن را می‌پذیرد، تاکید کرد: فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، ایجاد سازش بین طرفین است.

مهدوی خاطرنشان کرد: اهداف سند تحول قوه قضاییه بر گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش تاکید دارد و از شعب انتظار داریم تا در زمینه سازش بیش از پیش فعال باشند.

در پایان این مراسم، مهدوی از اعضاء و دبیران دو شعبه ۲۵۱ و ۲۷۳ مجتمع شهید باکری با اعطاء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.