حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
شناسه : 15422

حسین رمضانی زاده، رییس دادگستری بردسیر به سمت رییس دادگستری بم منصوب شد. آئین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان بم استان کرمان روز سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین، امام جمعه و فرماندار بم برگزار خواهد شد.در این مراسم از خدمات و زحمات مصطفی عارف کیا، […]

پ
پ

حسین رمضانی زاده، رییس دادگستری بردسیر به سمت رییس دادگستری بم منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان بم استان کرمان روز سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین، امام جمعه و فرماندار بم برگزار خواهد شد.
در این مراسم از خدمات و زحمات مصطفی عارف کیا، رییس دادگستری بم که به مدت ۶ سال رییس دادگستری بم بود و به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تجلیل به عمل می‌آید.
شایان ذکر است رمضانی زاده فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر، دادرس دادگستری بردسیر، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان خدمت نموده است و در سال ۱۳۹۷ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان بردسیر منصوب شده بود.
رمضانی زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق گرایش جزا و جرم شناسی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.