حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
شناسه : 15136

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری کرمان در نشست هم اندیشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اصحاب مطبوعات و رسانه کرمان با موضوع پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: انتخابات در کشور ما فرصت بسیار بزرگ و سرمایه گرانقدری است و همه باید قدر و منزلت آن را شناخته و به خوبی […]

پ
پ

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری کرمان در نشست هم اندیشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اصحاب مطبوعات و رسانه کرمان با موضوع پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: انتخابات در کشور ما فرصت بسیار بزرگ و سرمایه گرانقدری است و همه باید قدر و منزلت آن را شناخته و به خوبی از آن استفاده کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن بیان این مطلب که اصحاب رسانه در انتخابات نقش چند بعدی دارند، عنوان کرد: نقش اول رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و تبیین اهمیت انتخابات و جایگاه سرنوشت ساز نهادی است که در نتیجه انتخابات شکل می‌گیرد.
موحد ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قانون مداری در فرایند برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و عادلانه از جمله رسالت‌های مهم اصحاب رسانه به شمار می‌رود و هر چه فرهنگ قانون مداری در فضای انتخاباتی ترویج شود، تخلفات و جرایم انتخاباتی کاهش می‌یابد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به رفتار‌های مجرمانه در حوزه رسانه‌ها در فضای انتخاباتی، اظهار داشت: هر گونه ادعای غیر واقع مبنی بر توقف انتخابات و هر اقدامی که موجب اخلال در روند انتخابات شود، جرم است و جرم انگاری شده است و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
وی به فعالیت سامانه سجام در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: بیش از هشت هزار نفر در این سامانه همکاری می‌کنند و گزارشات آن‌ها از تخلفات در حوزه‌ها مختلف دریافت و رسیدگی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.