حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
شناسه : 15124

بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در خصوص استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات له یا علیه کاندیدا‌ها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی […]

پ
پ

بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در خصوص استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات، اظهار داشت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات له یا علیه کاندیدا‌ها جرم بوده و با مرتکبین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.
وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی باید نظارت لازم بر رعایت مقررات از سوی کارکنان مربوطه اعمال و براساس مقررات و از منظر تخلف اداری با عوامل خاطی برخورد و درعین حال مرتکب یا مرتکبین را برای تعقیب قانونی به مرجع قضایی معرفی کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به برخی تحرکات، اقدامات و ارائه خدمات خارج از مقررات به افراد خاص از سوی بعضی از دستگاه‌های عمومی غیردولتی خاطرنشان کرد: به مدیران دستگاه‌ها و شهرداران تذکر داده می‌شود نظارت لازم بر مجموعه تحت مدیریت اعمال کنند.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها و شهرداران باید از هرگونه اقدام غیرقانونی و ارائه خدمات خارج از مقررات به اشخاص، به جدّ اجتناب کنند، در غیر اینصورت نسب به رفتار‌های خارج از مقررات و تبلیغ له و علیه کاندیدا‌های انتخابات مجموعه تحت مدیریت خود پاسخگو خواهند بود.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.