حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
شناسه : 15016

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۶۹ زندانی از زندان‌های این استان با تلاش خیرین خبر داد و گفت: با نیت خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان و با همت و همکاری جمعی صداوسیمای مرکز استان، اداره کل زندان ها، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیران و […]

پ
پ

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۶۹ زندانی از زندان‌های این استان با تلاش خیرین خبر داد و گفت: با نیت خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان و با همت و همکاری جمعی صداوسیمای مرکز استان، اداره کل زندان ها، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیران و دادگستری کل استان شاهد آزادی ۱۶۹ زندانی از زندان‌های استان بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با کمک‌های نقدی جمع آوری شده به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان که در مقایسه با سال گذشته رشد ۷۶ درصدی را نشان می‌داد افزود: با این مبلغ شاهد آزادی ۱۶۹ زندانی بودیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.