حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
شناسه : 14952

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات گذشته در برگزاری انتخابات، گفت: باید تهدیدات فضای مجازی در حوزه انتخابات شناسایی و پیگیری شود تا موجب ناامیدی مردم نشود. رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات گذشته در برگزاری انتخابات، گفت: باید تهدیدات فضای مجازی در حوزه انتخابات شناسایی و پیگیری شود تا موجب ناامیدی مردم نشود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و با اهمیت است و مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات عزت آفرین و امنیت آفرین در کشور است، گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما برای تشویق مردم برای مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی و قانونی و حق ملی مردم است، ادامه داد: این در حالی است که در برخی از کشور‌ها مردم این حق مشارکت در تعیین سرنوشت خود را ندارند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تشویق مردم به مشارکت در انتخابات بهترین امر به معروف است، عنوان کرد: در انتخابات باید اصل مهم قانون مداری رعایت شود و در این خصوص قانون کاملی داریم که تکلیف همگان را تعیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه رعایت قانون در انتخابات باید به عنوان خط قرمز مورد توجه باشد، گفت: بی طرفی در انتخابات به خصوص برای مسئولان و مجریان نیز اصل مهمی است که باید رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی با بیان اینکه هیچ مدیری نباید برای حمایت از کاندیدای خاص از امکانات دولتی استفاده کند، افزود: رعایت اصل مسائل اخلاقی و فرهنگی در انتخابات نیز باید مورد توجه همگان باشد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با اشاره به لزوم استفاده از تجربیات گذشته در برگزاری انتخابات، ادامه داد: باید تهدیدات فضای مجازی در حوزه انتخابات شناسایی و پیگیری شود تا موجب ناامیدی مردم نشود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی مردم اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در پایان عنوان کرد: برای رصد آخرین وضعیت استان خراسان جنوبی هر هفته جلسات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات مرکز استان خراسان جنوبی و شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.