حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
شناسه : 14977

جلسه رفع موانع و مشکلات پیش آمده اهالی منطقه گمرکان در استان کرمان با یکی از معادن فعال در این منطقه به ریاست دادستان عنبرآباد و با حضور نماینده اداره کل صنعت و معدن جنوب استان کرمان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد، دهیار و نماینده معدن برگزار شد. ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب […]

پ
پ

جلسه رفع موانع و مشکلات پیش آمده اهالی منطقه گمرکان در استان کرمان با یکی از معادن فعال در این منطقه به ریاست دادستان عنبرآباد و با حضور نماینده اداره کل صنعت و معدن جنوب استان کرمان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد، دهیار و نماینده معدن برگزار شد.

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در این جلسه گفت: این جلسه در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه دادستانی شهرستان عنبرآباد از هر گونه فعالیت اقتصادی که منجر به تولید و ایجاد اشتغال شود، قاطعانه و کامل حمایت می‌کند، گفت: حفاظت از جان و مال مردم نیز وظیفه مدعی العموم است و در این رابطه باید تاکید کرد که دادستانی از کنار مشکلات مردم نمی‌گذرد و تمامی فعالیت‌ها بصورت جدی رصد می‌شود و هر کجا لازم باشد، بموقع پشتیبان شهروندان خواهد بود.

در ادامه این جلسه مدعوین دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کردند و دادستان شهرستان عنبرآباد با شنیدن سخنان طرفین دستورات لازم جهت ایجاد صلح و سازش و رفع موانع را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.