حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
شناسه : 14946

آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب اشکذر با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و امام جمعه شهرستان اشکذر برگزار شد. محمدرضا حدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در این بر حرکت استان یزد به سمت صنایع کم آب خواه تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به سند آمایش سرزمینی در […]

پ
پ

آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب اشکذر با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و امام جمعه شهرستان اشکذر برگزار شد.

محمدرضا حدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در این بر حرکت استان یزد به سمت صنایع کم آب خواه تأکید کرد و اظهار داشت: توجه به سند آمایش سرزمینی در توسعه استان یزد و حرکت به سمت صنایع کم آب خواه و همسو با محیط زیست باید مورد اهتمام مدیران و تصمیم گیران قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تصریح کرد: توسعه و پیشرفت، زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه و انتفاع مردم از گردش منابع مالی است؛ اما در بعضی موارد آسیب‌ها و مشکلاتی را نیز به همراه دارد که باید آن مشکلات را شناسایی و مدیریت کرد.

وی، مهاجر پذیر بودن شهرستان‌های صنعتی را از مشکلات توسعه و پیشرفت ذکر کرد و بیان داشت: در حالیکه برخی از تفاوت‌های فرهنگی و اختلاط‌های قومی در مهاجر پذیری شهرستان اشکذر شاید تبعات اجتماعی و مشکلات فرهنگی را ایجاد کند؛ اما باید به این مهاجر پذیر بودن نیز به چشم یک فرصت نگاه کرد و از آن در مسیر پیشرفت شهرستان اشکذر بهره گرفت.

حدادزاده استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و سازمان‌های مردم نهاد را در حل و فصل مسائل شهری خواستار شد و گفت: برای حرکت در مسیر تعالی و رونق اقتصادی و تأمین آرامش و آسایش آحاد جامعه باید همه ظرفیت‌ها را به خدمت گرفت و از آن‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری یک انتخابات باشکوه، عنوان کرد: همه مردم و مسئولان باید نسبت به انتخابات اهتمام داشته باشند و برای برگزاری سالم، باشکوه و پرصلابت آن تلاش کنند.

وی حمایت از تولید و مانع زدایی از مسیر صنایع را یکی از امور مهم برشمرد و گفت: صیانت از حقوق عامه و رعایت حقوق شهروندی در عین حمایت از تولید و صنایع سنگین توأم با ملاحظات زیست محیطی یکی اهداف حوزه دادستانی است که دادستانی شهرستان اشکذر به خوبی از این رسالت خطیر برآمده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، نظارت بر واگذاری ها، اجرای خلع ید‌ها و صیانت از انفال و بیت المال را از شمول مورد تأکید حوزه دادستانی دانست و گفت: دادستان با معیار قانون و التزام به مقررات باید از بیت المال صیانت کند و حافظ و امین اموال عمومی و انفال باشد.

سیدمحمدابراهیم اقبالی، دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دوران تصدی خود، اظهار داشت: یکی از مسائل مورد اهتمام در دوران تحول قوه قضاییه تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق در دستگاه قضایی بود که در این امر در دو سال اخیر با جدیت پیگیری شد و درحال حاضر تعداد پرونده مسن مانده در شعب تحقیق کمتر از ۵ فقره است.

وی احیاء حقوق عامه و صیانت از انفال و منافع عمومی را از مسائل مورد اهتمام دانست و گفت: جلوگیری از فروش غیر مجاز ۸۰۰ هزار متر مربع از اراضی موسوم به جعفرآباد که انتفاع آن در سنوات آتی به مردم شهرستان بازخواهد گشت و بازپس گیری ۲۳۴ هزار متر مربع از اراضی ملی و همچنین اهتمام به اجرای طرح کاداستر اراضی با هدف جلوگیری از تجاوز و تعدی به اموال بیت المال از جمله اقداماتی بود که صورت پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان، امام جمعه شهرستان اشکذر بر حرکت در مسیر عمران، آبادانی و تحقق پیشرفت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی و پشت سر گذاشتن سختی‌ها و مشکلات با همدلی و همراهی امکان پذیر است که این موضوع یکی از نقاط قوت شهرستان اشکذر محسوب می‌شود.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های سیدمحمدابراهیم اقبالی تجلیل شد و محمدجواد زارع بیدکی به سمت دادستان عمومی و انقلاب اشکذر معارفه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.