حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
شناسه : 14778

موسی خلیل الهی، رییس دادگستری آذربایجان شرقی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار داشت: آمار ورودی زندان‌های استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ به میزان ۹ درصد کاهش داشته است.وی افزود: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها مکلف به پایش زندان‌ها و دقت در صدور […]

پ
پ

موسی خلیل الهی، رییس دادگستری آذربایجان شرقی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار داشت: آمار ورودی زندان‌های استان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ به میزان ۹ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها مکلف به پایش زندان‌ها و دقت در صدور احکام و جلوگیری از بازداشت افرادی که ضرورتی برای حضور در زندان‌ها نداشتند، شد و در این راستا کار‌های خوبی در استان انجام شد و نتایج مطلوبی به دست آوردیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.