حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
شناسه : 14775

محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از شرکت گاز لوله و در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی پس از هفت سال که تحت سرپرستی اداره تصفیه ورشکستگی استان تهران بود، امروز به مالک منتقل می‌شود که البته در این هفت سال، تولید کاملا فعال شد و کارخانه سرپا […]

پ
پ

محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از شرکت گاز لوله و در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی پس از هفت سال که تحت سرپرستی اداره تصفیه ورشکستگی استان تهران بود، امروز به مالک منتقل می‌شود که البته در این هفت سال، تولید کاملا فعال شد و کارخانه سرپا ایستاد و الان در وضعیت بسیار خوب و عالی قرار دارد. این کارخانه بخش اعظم بدهی خود را پرداخت کرده است و می‌تواند بدهی معوقه خود را تسویه کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مجموعه به تولید کامل رسیده و همه موانع مرتفع شده است؛ اما باید توجه کرد اگر واحد‌های تولیدی زمین می‌خورند به نظر می‌رسد به جهت عدم همکاری و دستگیری واحد‌های ثروتمند مانند بانک‌ها است؛ بانک‌ها تا می‌توانند سرمایه‌های خوبی در اختیار واحد‌های تولیدی قرار دهند، اما متاسفانه وام‌هایی که داده می‌شود بالا است و بهره ٢٨ درصد به بالا اصلا به صرفه نیست و تولید نمی‌تواند به نفع شایشته رشد کند.

حشتمی افزود: باید سود را به چهار تا پنج درصد برسانیم تا واحد‌های تولیدی خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم اقتصاد رونق داده شود حتما باید پشت تولید را گرفت تا تولید کنندگان بتوانند به بخش اقتصاد کشور کمک کنند.

وی به موضوع در اختیار دادن زمین مناسب به تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: زمین باید در اختیار واحد‌های تولیدی قرار گیرد و این یکی از امکانات ضروری بخش تولید است.

وی ادامه داد:با توجه به تحریم‌هایی که اعمال شده باید به خودمان متکی باشیم و به کارآفرینان توجه کنیم تا کشور را در جنگ اقتصادی بیمه کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.