حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
شناسه : 14787

محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران صبح امروز شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه را که با همت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است، مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت. رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن […]

پ
پ

محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران صبح امروز شرکت گاز لوله در شهرک صنعتی کاوه را که با همت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران تولید در آن ادامه پیدا کرده است، مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن حضور در بخش های مختلف این واحد تولیدی، اعم از خط تولید و آزمایشگاه، در جلسه ای با مدیران این کارخانه به منظور بررسی مسائل این واحد تولیدی حضور یافت.

یکی از مسئولان این واحد تولیدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: در حال حاضر شرکت گاز لوله دارای ۵۳ نیروی کار و شرکت قدر که زیرمجموعه گاز لوله است دارای ۳۴ نیروی کار است‌

وی افزود: شرکت گاز لوله و قدر مجموعا ظرفیت تولید ۲۴ هزار تن در سال را دارند و در حال حاضر سودده محسوب می‌شوند.

بنابراین گزارش رئیس کل دادگستری استان تهران را در این بازدید، رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی شهرستان ساوه همراهی می‌کردند.

ترکی، رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران در این بازدید عنوان کرد: شرکت گاز لوله نمونه بارز و موفق استفاده از ظرفیت قانون و اداره تصفیه است.

رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: زمانی که این شرکت اعلام ورشکستگی کرد۳۰۰ درصد زیان انباشته داشت و صفر ریال قیمت گذاری شده بود؛ اما به تولید بازگشت و ورشکستگی فرصت تنفس به این شرکت را داد.

وی ادامه داد: ورشکستگی یک قانون حمایتی است که اگر به درستی اجرا شود، کمک کننده است.

رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران بیان داشت: شرکت گاز لوله در حال حاضر بدهی جاری از لحاظ بیمه، کارگری و مالیات ندارد و دارایی شرکت به حدی رسیده که مطالبات بانک‌ها می‌تواند به روز بدهد.

هادی ملکی، رئیس دادگستری شهرستان ساوه نیز در جریان این بازدید گفت: تبلور حمایت دستگاه قضایی از تولید را در شرکت گازلوله می‌بینیم.

صادقی مدیر اجرایی شرکت گاز لوله ساوه گفت: در مقطعی که تقاضای ورشکستگی کرده بودیم، کلیه فعالیت‌های چهار شرکت ما تعطیل شده بود به گونه‌ای که بدهی‌های شرکت بیش از ١۵٠ میلیارد تومان بود و اگر همه دارایی‌های شرکت را تجمیع می‌کردیم ٨٠ میلیارد تومان منفی بودیم.

وی ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی‌های دستگاه قضایی برای راه اندازی این واحد تولیدی ادامه داد: حمایت‌های دستگاه قضایی باعث شده این چهار شرکت سود ده شوند و بدهی‌های خود را تسویه کنند.

محمدجواد حشمتی مهذب در نشستی که در محل شرکت تولیدی گاز لوله برگزار شود، گفت: امروز خیلی خوشحال هستیم که توفیق نصیب شد تا در خانه کارگر و کارگران حضور پیدا کنیم و در محیط مقدس تولید و جمع شما عزیزان حاضر باشیم و ببالیم که وضعیت و امکانات و ساز و کار‌هایی فراهم شد تا این واحد به روز اول و حتی شاید بهتر از روز اول بازگردد و این جای افتخار دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه تولید فصل بسیار مهمی در کشور است، اظهار کرد: استقلال هر کشور به تولید و اشتغال جوانان بستگی و ارتباط دارد.

حشمتی مهذب تاکید کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را تحریم و بعد از جنگ تحمیلی نیز خسارت‌های بسیاری را وارد کردند. علت این توطئه‌ها این بود که دست آن‌ها از خیمه‌ای که به منافع ملی ما زده بودند، کوتاه شد.

وی عنوان کرد: در موضوع تولید واکسن تعداد محدودی از کشور‌ها هستند که توانستند واکسن تولید کنند و کشور ما نیز در این موضوع و عرصه ورود موفقی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان تهران عنوان کرد: نباید ترسید و عقب نشینی کرد. آنچه باعث ذلت هر ملتی می‌شود وابستگی هر کشور است.

وی در ادامه گفت: اگر کشور بخواهد به اوج برسد باید خود را خودکفا کند، به خصوص در عرصه اقتصاد باید روی پای خود بایستیم و بجنگیم تا در این عرصه پیروز شویم.

حشمتی مهذب عنوان کرد: برترین عامل توسعه نیروی انسانی است که در اختیار داریم که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و عزت طلبی می‌طلبد که روی پای خود بایستیم.

وی یادآور شد: عده‌ای به اشکال مختلف متوسل واردات می‌شوند و کار‌های بی مصرف را وارد می‌کنند در حالی که بهتر از آن در کشور تولید می‌شود. حداقل در بخشی که تولید داخل داریم واردات نباید داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: درست است که بانک‌ها سرمایه مردم را نگهداری می‌کنند، اما واقعیت این است که متاسفانه بانک‌ها نسبت به تولید کم لطف هستند و بی توجهی می‌کنند که قابل قبول نیست. باید تمامی امکانات و ظرفیت‌ها معطوف به تولید شود بانک‌ها باید رابطه خود را با تولید تتظیم کنند و یکی از عوامل مهم تنظیم تولید هستند.

وی با تقدیر از فرماندار ساوه گفت: اگر همه ما در خدمت تولید قرار گرفتیم در اقتصاد می‌توانیم خودکفا شویم.

حشمتی یادآور شد: یقه تولیدکننده را بیجا و بی مورد نگیریم؛ همه مسائل و مشکلات گردن تحریم‌ها نیست بلکه باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم. حتی اگر تحریم رفع شود واقع قضیه این است که نیاز به ظرفیت داخل داریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.