حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
شناسه : 14766

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از آزادی ۱۵ زندانی مالی جرایم غیر عمد از زندان ابهر خبر داد و گفت: امسال با کمک‌های ارزشمند مردم خیر استان و همت و مساعدت ستاد دیه شاهد آزادی قابل توجهی از زندانیان جرایم مالی غیر عمد هستیم که امروز در همین راستا در این مراسم ۱۵ زندانی از […]

پ
پ

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از آزادی ۱۵ زندانی مالی جرایم غیر عمد از زندان ابهر خبر داد و گفت: امسال با کمک‌های ارزشمند مردم خیر استان و همت و مساعدت ستاد دیه شاهد آزادی قابل توجهی از زندانیان جرایم مالی غیر عمد هستیم که امروز در همین راستا در این مراسم ۱۵ زندانی از زندان ابهر آزاد شدند.
وی در ادامه این مراسم در بازدیدی از بند‌های مختلف زندان و گفتگوی صمیمی با زندانیان، ضمن شنیدن مشکلات و صحبت‌های زندانیان دستورات لازم برای بررسی مشکلات و مسایل آن‌ها به مسئولین قضایی شهرستان ابهر صادر کردند.
رئیس شورای قضایی استان زنجان در این بازدید که معاونین دادگستری، دادستان زنجان و مسئولین قضایی دادگستری ابهر نیز حضور داشتند اظهار کرد: حضور منظم و مستمر قضات در زندان و بررسی مشکلات زندان و زندانیان اقدامی مهم و اثر گذار در کاهش جمعیت کیفری زندانها می باشد.
صادقی نیار‌کی همچنین با حضور در کارگاه‌های تولیدی زندان ابهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در سخنانی افزود:این اقدام ارزشمند در خصوص راه اندازی واحد‌های تولیدی در زندان ضمن فراهم کردن زمینه حرفه آموزی، اشتغال زندانیان کمک مالی به خانواده زندانیان است که جای تقدیر و ستایش است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.