حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
شناسه : 14742

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: علیرغم تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از فعالیت‌های تجاری وبه تبع شرایط سخت کرونایی، خوشبختانه شاهد کمک خوب خیرین در ماه رمضان امسال بودیم وزمینه آزادسازی ۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با ۲ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی و ۵۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: علیرغم تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از فعالیت‌های تجاری وبه تبع شرایط سخت کرونایی، خوشبختانه شاهد کمک خوب خیرین در ماه رمضان امسال بودیم وزمینه آزادسازی ۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با ۲ میلیارد و ۹۸۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی و ۵۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض فراهم شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: توجه بیشترخبرنگاران استان به موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تشویق مردم در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف می‌تواند زمینه آزادسازی زندانیان واجد شرایط بیشتری را فراهم کند.

وی ادامه داد: تعداد ۳۴۲ زندانی جرایم غیرعمد و ۹۱ نفر صرفا مهریه در زندان‌های استان مازندران هستند که برای آزادسازی این تعداد نیازمند کمک‌های مردمی هستیم و امیدواریم خیرین برای آزادی این تعداد از زندانیان همانند گذشته پیش قدم باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان با اشاره به آیات قران کریم؛ گره گشایی از مصائب و مشکلات هم نوع را از برترین حسنات دانسته و افزود: لازم است با ترویج و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش این فرهنگ پسندیده را در جامعه نهادیه تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه اسلامی باشیم.

شایان ذکر است بر اساس شیوه نامه ستاد دیه کشور فقط زندانیان جرایم غیرعمد مالی مشمول کمک‌های این ستاد ومردم می‌شوند.

جرایمی مانند قتل عمد، سرقت، کلاهبر داری و جرایم عمدی مالی شامل کمک‌های این ستاد نمی‌شوند.

گفتنی است نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه و یا واحد‌های مرتبط و یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان با اشاره به آیات قران کریم؛ گره گشایی از مصائب و مشکلات هم نوع را از برترین حسنات دانسته و افزودند: لازم است با ترویج و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش این فرهنگ پسندیده را در جامعه نهادیه تا شاهد رشد و شکوفایی جامعه اسلامی باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.