حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
شناسه : 14733

حجت الاسلام والمسلمین جواد علیزاده در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری معلولین ذهنی امام حسین (ع) شهرستان بستان آباد، اظهار داشت: در کنار استفاده از ظرفیت‌های خیرین باید کمک‌های دولتی برای افزایش خدمات و امکانات مراکز حمایتی معلولین افزایش یابد. وی با تأکید بر ضرورت توانمندسازی مراکز نگهداری و حمایتی از معلولان افزود: نهاد‌های حمایتی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین جواد علیزاده در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری معلولین ذهنی امام حسین (ع) شهرستان بستان آباد، اظهار داشت: در کنار استفاده از ظرفیت‌های خیرین باید کمک‌های دولتی برای افزایش خدمات و امکانات مراکز حمایتی معلولین افزایش یابد.

وی با تأکید بر ضرورت توانمندسازی مراکز نگهداری و حمایتی از معلولان افزود: نهاد‌های حمایتی و بهزیستی باید در کنار خانواده‌های دارای فرزند معلول بایستند تا در این شرایط سخت اقتصادی دچار مشکل نشوند.

در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان مرکز نگهداری معلولین امام حسین علیه السلام بیان کرد: با تلاش و مراقبت‌های شبانه روزی این عزیزان در طول بیش از ۱۵ ماه گذشته هیچ یک از معلولین و حتی خود پرسنل به بیماری کرونا مبتلا نشده و مشکلی از این بابت پیش نیامده که این امر جای قدردانی دارد.در مرکز نگهداری معلولین امام حسین (ع) بستان آباد بیش از ۷۵ معلول ذهنی دختر بالای ۱۴ سال از سراسر استان نگهداری و تحت مراقبت قرار گرفته اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.