حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
شناسه : 14736

میرمهدی قریشی زاده در مراسم تجلیل از خیرین و دست اندرکاران برگزاری جشن گلریزان شهرستان کلیبر قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم و آحاد جامعه به ویژه خیّرین بنام و نوع دوست شهرستان و شرکت‌های تولیدی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با وجود تمام مشکلات و موانع موجود از جمله وضعیت بد اقتصادی و شرایط […]

پ
پ

میرمهدی قریشی زاده در مراسم تجلیل از خیرین و دست اندرکاران برگزاری جشن گلریزان شهرستان کلیبر قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم و آحاد جامعه به ویژه خیّرین بنام و نوع دوست شهرستان و شرکت‌های تولیدی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با وجود تمام مشکلات و موانع موجود از جمله وضعیت بد اقتصادی و شرایط کرونایی، این جشن در شهرستان کلیبر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: امسال، مبلغ ۲۰۴ میلیون تومان به منظور آزادی زندانیان و محکومین مالی غیرعمدی در جشن گلریزان کلیبر اهدائی خیرین جمع آوری و زمینه آزادی زندانیان مالی غیر عمد این شهرستان فراهم شد.

رئیس دادگستری شهرستان کلیبر ادامه داد: همه ساله و در طول سال با مشارکت و مساعدت ستاد دیه استان پرونده اشخاصی که حائز شرایط دریافت کمک‌های مالی از طرف ستاد دیه باشند بررسی و زمینه آزادی ایشان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد در طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ علیرغم عدم برگزاری جشن گلریزان در شهرستان کلیبر تعدادی از زندانیان مالی غیرعمدی توسط ستاد دیه استان در این شهرستان آزاد شده اند که این امر نشان از عزم و اراده قوی ستاد دیه برای آزادی زندانیان مالی غیرعمدی دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از برخی خیّرین دعوت شده به این برنامه و همچنین عوامل و دست اندرکاران جشن با اهدای لوح تقدیر تجلیل و تکریم به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.