حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
شناسه : 14730

موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و نقش همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این موضوع، اظهار داشت: زمانی که در مورد پیشگیری بحثی پیش می‌آید به لحاظ تفکرات سنتی دیدگاه‌ها همیشه متوجه دادگستری و نیروی انتظامی می‌شود در حالی که […]

پ
پ

موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و نقش همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این موضوع، اظهار داشت: زمانی که در مورد پیشگیری بحثی پیش می‌آید به لحاظ تفکرات سنتی دیدگاه‌ها همیشه متوجه دادگستری و نیروی انتظامی می‌شود در حالی که این امر صحیح نبوده و حوزه‌های مختلف باید در امر پیشگیری ایفای نقش کنند.

وی افزود: رییس قوه قضائیه فرمودند هیچ بخشی در استان وجود ندارد که در مساله پیشگیری از وقوع جرم نقشی نداشته باشد، این یک واقعیت است همه تصمیمات و اقدامات مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی باید معطوف به کاهش ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ادامه داد: همه نظام اداری در حوزه خود در بحث پیشگیری نقش دارند و قطعاً اگر این فرهنگ را در نظام اداری ایجاد نکنیم در پیشگیری از جرم موفق نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امر پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت همه سازمان‌های و ارگان‌ها قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.