حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۱۵
شناسه : 14480

احیای واحدهای تولیدی یکی از دستورکارهای اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول است. طی حدود دو سال اخیر و آغاز دوره تحول در دستگاه قضایی، اقدامات بسیار ارزند‌ه‌ای برای احیای واحد‌های تولیدی توسط قوه قضاییه در استان‌های مختلف کشور صورت گرفته است. بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی نیز بر احیای حقوق عامه توسط قوه […]

پ
پ

احیای واحدهای تولیدی یکی از دستورکارهای اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول است. طی حدود دو سال اخیر و آغاز دوره تحول در دستگاه قضایی، اقدامات بسیار ارزند‌ه‌ای برای احیای واحد‌های تولیدی توسط قوه قضاییه در استان‌های مختلف کشور صورت گرفته است. بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی نیز بر احیای حقوق عامه توسط قوه قضاییه تاکید دارد؛ یکی از مظاهر حقوق عامه، حمایت از تولید داخلی است؛ از سویی دیگر با توجه به نیاز مبرم کشور به تقویت تولید داخل و اشتغال‌زایی در این شرایط سنگین تحریمی تحمیل شده از جانب دشمنان، قوه قضاییه برای حمایت از تولید داخلی در راستای احیای حقوق عامه، مسئولیت دوچندان دارد.

طی سلسله گزارش‌هایی به وضعیت برخی از واحدهای تولیدی در سطح کشور می‌پردازد که به دلایل مختلف از جمله خصوصی‌سازی‌های معیوب و بدون ضابطه، تملک بانک‌های تسهیلات دهنده و یا مشکلات حقوقی دیگر، طی سال‌های اخیر تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند و در نتیجه ورود دستگاه قضایی، احیاء شدند.

شرکت آرد داران

شرکت آرد داران، یکی از واحدهای تولیدی است که در فرایند تولید با مشکلاتی مواجه شده بود که در نتیجه ورود دستگاه قضایی این مشکلات مرتفع شد.

دوازدهم دی ماه سال ۹۸ بود که آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه در ادامه سفر‌های استانی خود به استان البرز سفر کرد.

مشکلات تامین گندم در شرکت آرد داران

پورزارع، مدیرعامل شرکت آرد داران در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به این استان و در دیدار با رییس قوه قضاییه با اشاره به مشکلات تامین گندم مورد نیاز برای تولید گفته بود: عکس‌هایی را دارم که بار به کارخانه آمده و ۲۷ تن گندم آمده که در آن شش تن خاک است. کشاورزی ما دارد نابود می‌شود و من این را از طرف صنعت آرد و ماکارونی کشور می‌گویم.

رییس قوه قضاییه نیز در واکنش به اظهارات مدیرعامل شرکت آرد داران گفت: گندم مورد نیاز را آقای استاندار می‌دهد و آن شبکه ناسالم را هم سازمان بازرسی تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

احیای تولید و اشتغال در آرد داران در نتیجه ورود دستگاه قضایی

در شهریور سال ۹۹ خبر رسید که پس از گذشت هشت ماه از سفر استانی رییس عدلیه به استان البرز و دستور وی برای پیگیری مشکل این واحد تولیدی، تولید در شرکت آرد داران از سرگرفته شده و روز‌های خوش به این واحد تولیدی که تا مرز تعدیل نیرو رفته بود، بازگشت.

قدردانی مدیرعامل شرکت آرد داران از اهتمام دستگاه قضایی به رفع مشکلات تولیدکنندگان

پورزارع، مدیرعامل شرکت آرد داران با تشریح مشکل این واحد تولیدی بیان کرد: استان البرز و ساوجبلاغ قطب تولید ماکارونی دنیاست. داستان ما از آن جا شروع شد که از زمانی که اینجا را دست گرفتیم با معضلی رو به رو شدیم و دیدیم که بار گندم و مواد اولیه‌ای که برای ما می‌آید به دلایل خیلی مشخصی آن خلوص را ندارد و این باعث می‌شد که محصولی که تولید می‌کنیم آن کیفیت را نداشته باشد و دچار ضرر و زیان شویم و مشکل ما خیلی حاد شد.

مدیرعامل شرکت آرد داران در ادامه گفت: چهار یا پنج روز کار می‌کردیم و همه بچه‌ها بیکار بودند؛ باید تعدیل نیرو می‌کردم.

وی افزود: از ریاست قوه قضاییه وقت گرفتیم و خدمت وی رسیدیم و رییس قوه قضاییه به شخصه دستور داد و شخصا به این مساله ورود کرد.

پورزارع اظهار کرد: بعد از ورود رییس قوه قضاییه به این قسمت، خون جدیدی در کالبد ما و صنایع ماکارونی وارد شد و الان که دارم با شما صحبت می‌کنم کارخانه ۲۴ ساعته در حال کار است و نیرو گرفتم و نیرو‌های قبلی را نیز تعدیل نکردم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.