حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
شناسه : 14541

طی مراسمی با حضور توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، زندانیان استان کرمانشاه که به مدت ۳ روز در اعتکاف با معبود خود در راز و نیاز به سر بردند در روز پایانی اعتکاف، طی مراسمی با خانواده‌های خود دیدار و در ضیافت افطاری بر سر یک سفره نشستند. در این مراسم ضمن تقدیر […]

پ
پ

طی مراسمی با حضور توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، زندانیان استان کرمانشاه که به مدت ۳ روز در اعتکاف با معبود خود در راز و نیاز به سر بردند در روز پایانی اعتکاف، طی مراسمی با خانواده‌های خود دیدار و در ضیافت افطاری بر سر یک سفره نشستند.

در این مراسم ضمن تقدیر از بانیان و برگزارکنندگان این مراسم گفت: هدف از تطبیق احکام قانونی با معیار‌های شرعی، دینی و اسلامی بازگشت سعادتمندانه افراد به جامعه و به زندگی عادی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه افزود: حضور اعضاء خانواده در کنار یکدیگر نعمت بزرگی است که صحنه‌هایی زیبا و عبرت انگیزی را می‌توان در این مراسم مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم در این ماه مبارک خداوند همه ما را مشمول عفو خود قرار داده و شما مددجویان عزیز با خدای خود پیمان بسته و هرگز به زندان برنگردید.

در ادامه مراسم حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در سخنانی شرکت مددجویان روزه دار در مراسم اعتکاف را برای شروع زندگی دوباره و سعادتمندانه در کنار کانون گرم خانواده بسیار مؤثر برشمرد، و این اتفاق را با توکل بر خداوند و اراده قوی امکان پذیر دانست.

این مراسم در محوطه باز زندان مرکزی کرمانشاه و با حضور برخی از مسئولین استان و نیز گروه‌های تواشیح و هنری و جمعی از مددجویان معتکف و خانواده‌های آنان در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.