حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
شناسه : 14390

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز طی بازدید از مناطق جنگلی شفت دستور داد تا برداشت چوب از این جنگل‌ها متوقف شود. احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اعتراض و مطالبه گری به حق […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز طی بازدید از مناطق جنگلی شفت دستور داد تا برداشت چوب از این جنگل‌ها متوقف شود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اعتراض و مطالبه گری به حق مردم برای توقف قطع درختان در فصل بهار گفت: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار و آسیبی که قطع درختان به حیوانات و پرندگان وارد می‌کند با دستور رئیس کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در این فصل متوقف شد.

وی با بیان اینکه صنعت زراعت چوب عامل ایجاد اشتغال و راهی برای حفاظت و صیانت از جنگل هاست که باید در وقت و فصل مناسب خود صورت گیرد، اظهار داشت: با دستور توقف برداشت چوب از جنگل‌ها این امر به فصل مناسب آن موکول شد و لازم است پس از برداشت نیز کاشت درختان جایگزین به سرعت آغاز شود.

آقایی همچنین به حادثه اخیر حمله به خبرنگاران در شفت در جریان تهیه گزارش در خصوص موضوع قطع درختان اشاره و تصریح کرد: به دستور موکد رئیس کل دادگستری گیلان به دادستان شهرستان شفت، با عوامل تعرض به خبرنگاران در این شهرستان قاطعانه برخورد می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.