حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
شناسه : 14453

محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها همیشه عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف بوده‌اند و هماهنگونه که رد صلاحیت‌ها می‌تواند تاثیر منفی بگذارد، اگر افرادی که صلاحیت […]

پ
پ

محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها همیشه عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف بوده‌اند و هماهنگونه که رد صلاحیت‌ها می‌تواند تاثیر منفی بگذارد، اگر افرادی که صلاحیت ندارند هم تایید شوند باز تاثیر منفی در جامعه خواهد داشت و در واقع یک تیغ تیز دولبه است.
وی با تاکید بر امانت داری هیئت نظارت استان قزوین در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان، افزود: همانگونه که آراء مردم حق‌الناس بوده، رسیدگی به صلاحیت‌ها هم حق الناس است و باید در نهایت دقت انجام شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه بیان کرد: باید به گونه‌ای در این زمینه عمل کنیم که بتوانیم روز قیامت در دادگاه عدل الهی جوابگو باشیم و نباید رفتار‌های ما موجب دلسردی دلسوزان نظام و انقلاب شود.
این مقام قضایی استان قزوین تصریح کرد: بررسی صلاحیت‌ها همیشه شرایط خاص خود را داشته است و تنها چیزی که می‌تواند کمک کند از این آزمون به درستی عبور کنیم، عمل به قانون است که در فرمایش مقام معظم رهبری مشاهده کرده‌ایم.
قاسمی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان قزوین، اظهار کرد: از جمله استان‌هایی هستیم که در این زمینه پیشتاز بوده ایم و باید بیشترین وقت را در پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی صرف کنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تبلیغات انتخاباتی این دوره با استفاده حداکثری از فضای مجازی انجام خواهد شد، باید رصد مستمری داشته باشیم و موارد تخلف و جرم را شناسایی کرده و قبل از وقوع، پیشگیری کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید کارگروه قضایی ذیل ستاد تخلفات انتخاباتی استان قزوین با عضویت قضات دادسرا، دادگاه و ضابطان تشکیل دهیم و پرونده‌های انتخاباتی را در حوزه مستندسازی و صدور احکام و آراء با خرد جمعی و هم افزایی به سرانجام برسانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.