حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
شناسه : 14402

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش سه برابری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: با کمک‌های مردم و خیران در ماه مبارک رمضان، امروز ۴۰ زندانی بدهکار و جرایم غیرعمد آزاد شدند و عید فطر را در کنار خانواده‌های خود جشن می‌گیرند. رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: […]

پ
پ

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش سه برابری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: با کمک‌های مردم و خیران در ماه مبارک رمضان، امروز ۴۰ زندانی بدهکار و جرایم غیرعمد آزاد شدند و عید فطر را در کنار خانواده‌های خود جشن می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: بدهی این زندانیان، ۶ میلیارد تومان بود که ۵ میلیارد تومان آن را شاکیان بخشیدند.

وی ادامه داد: یک میلیارد تومان دیگر از این مبلغ نیز با کمک‌های مردمی در ماه رمضان و اعتبارات ستاد دیه پرداخت شد.

هاشمیان با قدردانی از مشارکت‌های مردمی برای کمک به آزادی زندانیان گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، گلستانی‌ها امسال گل کاشتند و در گلریزان مجازی یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان کمک کردند که سه برابر ماه مبارک رمضان پارسال است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: علاوه بر این، خیران برای پرداخت ۳ میلیارد تومان دیگر هم تعهد کرده اند که با وصول این مبلغ امیدواریم زمینه برای بازگشت تعداد بیشتری از مددحجویان به آغوش خانواده هایشان فراهم شود.

وی گفت: هم اکنون ۱۲۰ محکوم جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان گلستان هستند که با کمک و همت مردم و خیرین به زودی شاهد آزادی آن‌ها نیز خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.