حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
شناسه : 14353

آیت الله سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت) در بیست و ششمین سفر استانی خود وارد همدان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی همدان قرار گرفت. رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه همدان، این سفر استانی که […]

پ
پ

آیت الله سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز (یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت) در بیست و ششمین سفر استانی خود وارد همدان شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی همدان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه همدان، این سفر استانی که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: از مسئولان و‌ مردم عزیز بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: قرار بود یک ماه و نیم قبل سفر به استان همدان انجام شود که به دلیل موج چهارم شیوع کرونا در‌ کشور این مهم محقق نشد و امروز پس از استعلام و پیگیری از ستاد ملی مقابله با کرونا، شرایط برای انجام سفر مهیا شد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به تاریخ و تمدن بزرگ و کهن ایرانی که همدان از نمادهای اصلی آن است، به  نقش مثال‌زدنی مردم این استان در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همگان شاهد رشادت‌ها و ایستادگی‌های مردم استان همدان در دوران پر افتخار دفاع مقدس بوده‌اند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سفر هیئت عالی قضایی به استان همدان در پی سفر هیئت ۲۵ نفره که در هفته‌های گذشته به این استان انجام شد و مسائل مختلف از سوی آنها مورد بررسی قرار گرفت انجام می‌شود.

آیت‌الله رئیسی در خصوص برنامه‌های سفر به استان همدان نیز گفت: در جلسات شورای اداری و شورای قضایی استان همدان که با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و رئیس کل دادگستری همدان برگزار می‌شود، گزارش‌های واصله در مورد این استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم‌ و در خصوص مواردی که می توان در استان تصمیم‌گیری کرد تصمیم‌گیری خواهیم کرد و در مورد مسائلی نیز که نیاز به تصمیم گیری در مرکز است در مرکز پیگیری‌ها انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.