حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
شناسه : 14347

ستاد حقوق بشر ایران ضمن محکومیت حمله تروریستی به یک مدرسه در افغانستان با انتشار پیامی توییتری این حادثه جنایت‌بار را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت. در توییت ستاد حقوق بشر آمده است: «بای ذنب قتلت؟ ستاد حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها دختر معصوم افغانستانی را به جرم تحصیل […]

پ
پ

ستاد حقوق بشر ایران ضمن محکومیت حمله تروریستی به یک مدرسه در افغانستان با انتشار پیامی توییتری این حادثه جنایت‌بار را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت.

در توییت ستاد حقوق بشر آمده است: «بای ذنب قتلت؟ ستاد حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها دختر معصوم افغانستانی را به جرم تحصیل دانش تسلیت می‌گوید. پیش از عاملان این جنایت، آمریکا و اروپای مدعی حقوق انسان‌ها باید پاسخگوی٢٠ سال اشغالگری باشند که نه موجب توسعه افغانستان شد و نه امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.»

انفجاری که عصر روز گذشته در نزدیکی یک مدرسه در «دشت برچی» در جنوب غربی کابل، پایتخت افغانستان توسط تروریست‌ها به وقوع پیوست منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از ۲۵۰ نفر شد.

به گفته شاهدان عینی، ابتدا یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده مقابل مدرسه منفجر شد و پس از آن ۲ انفجار دیگر‌ که ناشی از مین‌های کارگذاشته شده بود در محل به وقوع پیوست.

آمریکا پس از ۲۰ سال اشغال نظامی افغانستان درحالی تصمیم به خروج از این کشور گرفته که اوضاع امنیتی، اقتصادی و اجتماعی افغانستان همچنان نابسامان بوده و به گفته کارشناسان، حضور نظامی ۲۰ ساله واشنگتن جز میلیاردها دلار خسارت برای آمریکا، کشته شدن تعداد زیادی از سربازان امریکایی و اعضای ناتو، کشته شدن هزاران شهروند افغان دستاوردی برای امنیت و آرامش افغانستان نداشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.