حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
شناسه : 14357

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیست و ششمین سفر استانی خود، امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی، وارد استان همدان شد. آیت الله رئیسی در بدو ورود به همدان طی اظهاراتی گفت: از مسئولان و مردم عزیز بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی […]

پ
پ

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بیست و ششمین سفر استانی خود، امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی، وارد استان همدان شد.

آیت الله رئیسی در بدو ورود به همدان طی اظهاراتی گفت: از مسئولان و مردم عزیز بابت تاخیر در انجام این سفر به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه هیات ۲۵ نفره به این استان سفر کرده و مسائل را مورد بررسی قرار داده‌اند، تصریح کرد: در جلسات شورای اداری و شورای قضایی استان گزارشات واصله در مورد این استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آیت الله رئیسی ادامه داد: در خصوص مواردی که می‌توان در استان تصمیم گیری کرد تصمیم گیری خواهیم کرد و در مورد مسائلی که نیاز به تصمیم گیری در مرکز است در مرکز پیگیری خواهیم کرد.

در این سفر، بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان همدان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان همدان خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی همدان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی این استان خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت پذیرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.