حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
شناسه : 14377

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با حضور تعدادی از معاونین قضایی، اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های استان فارس، حجت‌الاسلام علی خورشیدی رئیس دادگستری و محمدرضا تواضعی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب فسا از زندان این شهرستان بازدید کردند.   رئیس کل دادگستری فارس در جمع زندانبان اندرزگاه قرآن و عترت بیان داشت: خواسته یا ناخواسته در […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با حضور تعدادی از معاونین قضایی، اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های استان فارس، حجت‌الاسلام علی خورشیدی رئیس دادگستری و محمدرضا تواضعی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب فسا از زندان این شهرستان بازدید کردند.   رئیس کل دادگستری فارس در جمع زندانبان اندرزگاه قرآن و عترت بیان داشت: خواسته یا ناخواسته در این مرکز اصلاحی و تربیتی تحمل کیفر می‌کنید، شایسته است از این محیط فراهم شده بهره ببرید و در فعالیت های فرهنگی و قرآنی شرکت فعال داشته باشید و فعالیت ها صرف دریافت امتیازات قضایی نباشد با این هدف فعالیت و کار کنید که دوباره به زندان برنگردید.
وی خطاب به مسئولان زندان تأکید کرد: طرح پایش را به صورت مستمر ادامه دهید این طرح متوقف نشود چرا که از طرح های موفقی بوده است؛ همچنین از سیستم الکترونیک قضایی با ایجاد زیر ساخت ها بهینه استفاده شود که بحمدالله فسا در این موضوع در استان فارس پیشتاز است.
وی یادآور شد: از اولویت های دستگاه قضایی استان فارس اشتغال 80درصدی زندانیان است که این مهم با همکاری متولیان و مسئولان مرتبط قطعاً باید پیگیری شود.
رئیس کل دادگستری فارس در ادامه گفت: زندانیان جرایم مالی که واقعا توان پرداخت دین خود را ندارند با اندک کفالت آنان را از زندان آزاد کنید و از کمک خیرین و ارتباط با آنان خصوصاً در این ماه مبارک، غافل نشوید و اطلاع رسانی لازم و شایسته صورت بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان از مسئولین زندان به دلیل اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی خصوصاً برنامه‌های قرآنی که مثال زدنی است قدردانی کرد و یادآور شد که زندان فسا از نظر نظم و رعایت بهداشت محیط همچون بازدید سرزده ی قبلی مناسب و مطلوب می باشد.  

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی رئیس دادگستری فسا و رئیس زندان فسا گزارشی از اقدامات قضایی صورت گرفته و تعامل شایسته زندان با مجموعه دادگستری شهرستان مطالبی را بیان کرد.
در ابتدای این بازدید گروه تواشیح و سرود مدرسه قرآن و عترت زندان فسا به اجرای برنامه پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.