حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
شناسه : 14341

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور، امکان ثبت‌نام مجدد و نیز ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ۲۱ تا  ۲۵ اردیبهشت فراهم خواهد شد. آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار بود در هفته اول خردادماه برگزار شود اما با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا به مردادماه […]

پ
پ

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور، امکان ثبت‌نام مجدد و نیز ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ۲۱ تا  ۲۵ اردیبهشت فراهم خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار بود در هفته اول خردادماه برگزار شود اما با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا به مردادماه موکول شد. با توجه به این تعویق دو ماهه، فرصت مجددی به جاماندگان از ثبت‌نام این آزمون داده شده است.

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۰ و با توجه به مصوبه جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ (در تاریخ های ۶، ۷ و ۸/۵/۱۴۰۰)، مقرر گردید با عنایت به تعویق صورت گرفته، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند ایجاد گردد، لذا اطلاعات ثبت‌نامی آنها از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۲/۱۴۰۰ لغایت شنبه مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان  قرار می‌گیرد و این متقاضیان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، ویرایش آنها اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که آنها نیز در بازه زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.