حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
شناسه : 14383

توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس و اهمیت و کاوش آن، روز قدس را از اهم روز‌های انقلاب اسلامی دانست که با درایت و تیزبینی حضرت امام (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان، به این عنوان نامگذاری شده است و افول غرب را […]

پ
پ

توسلی زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در روز قدس و اهمیت و کاوش آن، روز قدس را از اهم روز‌های انقلاب اسلامی دانست که با درایت و تیزبینی حضرت امام (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان، به این عنوان نامگذاری شده است و افول غرب را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

وی در ادامه سخنان خود با پرداختن به این موضوع که در خصوص کاهش جمعیت کیفری استان علاوه بر راه‌های پیشگیرانه باید تفکر قضات را عوض کرد، یادآور شد: اصلاح تفکر قضات بر اساس آنچه مد نظر رئیس قوه قضائیه و در سند تحول قضائی است، امری است که باید به آن توجه ویژه شود و با این رویکرد جایگاه قضاوت را در موضوع مورد بحث تبیین نمود.

وی ادامه داد یکی از مهمترین کار‌هایی که انجام شده، این موضوع اساسی است که با همکاری اداره کل زندان‌های استان در رابطه با محکومان مالی با دعوت از شکات پرونده و گفتگوی میان زندانی و شاکی، در فروردین ماه امسال ۳۱ مصالحه ایجاد و به تبع آن ۲۲ زندانی آزاد شده است.

توسلی زاده تاکید کرد شناسایی و مدیریت اختلافات، مدیریت جرائم مهمه و خطرناک، انجام ملاقات‌های حضوری با مردم و نیز تشکیل شورای پیگیری از وقوع جرم از جمله برنامه‌هایی است که در استان کرمانشاه مد نظر و مورد پیگیری است.

در این جلسه مقرر شد بازدید الکترونیک از زندان برای قضات محاکم تجدید نظر و نیز شورای معاونین ایجاد شود.

در ادامه این نشست برخی پیشنهاد‌ها که به منظور تسریع در کار زندانیان و نیز کاهش جمعیت کیفری استان بود به صورت مصوبه درآمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.