حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
شناسه : 14322

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند ……………………….. بشناسنامه شماره ……………. متولد …………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………….. وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………… بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………. مورد وکالت : در خصوص مراجعه به سازمان بورس اوراق  بهادار به […]

پ
پ

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند ……………………….. بشناسنامه شماره ……………. متولد …………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ……………………………..

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………… بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ………………….

مورد وکالت : در خصوص مراجعه به سازمان بورس اوراق  بهادار به منظور پذیره نویسی  و خریداری هر نوع سهام بنام و برای موکل و اعمال کلیه حقوق و اختیارات متصوره فعلی یا آتی  موکل نسبت  به سهام  پذیره نویسی و یا خریداری شده به نحوی که وکیل هر گونه  اقدامی  را که موکل  می تواند به عنوان  صاحب  حقوق  و امتیازات  مذکور اعمال  نماید به  قائم مقامی  وی  بدون  هیچگونه محدودیتی اعمال و اجرا نماید اعم از دعوت از مجامع  عمومی به طور عادی و فوق العاده و حضور در مجامع  عمومی  مذکور و دادن  رای موافق  و مخالف  و اعتراض  نسبت به آرا صادره با حق  دریافت و برداشت وجوه آن  بنفع  خود یا دیگری  و امضا دفتر ثبت سهام و بطور کلی اعمال کلیه حقوق  مالکانه موکل  در ارتباط با سهام و منافع آن بدون هیچگونه قید و شرط و محدودیتی  انتقال و فروش  کلیه  سهام  و منافع  موکل  کلا”یا جزئا”بهر شخص حقیقی  یا حقوقی ولو شخص خود به هر مبلغ  و قید و شرط که وکیل صلاح و مقتضی بداند با حق اخذ بها و ارزش اسمی سهام و ثمن معامله و تحویل سهام انتقالی  به متعامل  با حق  اسقاط کافه خیارات  ولو خیار غبن و غبن فاحش و ضمانت کشف فساد و سپردن هر گونه تعهد و تضمین و امضا ذیل اوراق و اسناد و مدارک مربوطه. 

حدود اختیارات: وکیل مرقوم  در انجام  امور وکالت دارای  اختیارات  تام  و مطلقه  بوده  و امضا و عمل  و اقدام   وکیل به منزله  امضا و عمل  و اقدام موکل نافذ و معتبر می  باشد و مفاد این  سند فقط نفس  وکالت  موثر است.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.