حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
شناسه : 14308

محمد جباری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید از زندان مرکزی سنندج گفت: در این بازدید تعداد ۳۵ پرونده مددجویان واجد شرایط، بررسی و با مرخصی پایان حبس تعداد ۱۷ زندانی جرائم کیفری که باقی مانده حبس کمتر از چهار ماه بود موافقت شد.وی با اشاره به برکات پر فیض ماه مبارک رمضان […]

پ
پ

محمد جباری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید از زندان مرکزی سنندج گفت: در این بازدید تعداد ۳۵ پرونده مددجویان واجد شرایط، بررسی و با مرخصی پایان حبس تعداد ۱۷ زندانی جرائم کیفری که باقی مانده حبس کمتر از چهار ماه بود موافقت شد.
وی با اشاره به برکات پر فیض ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، افزود: آن دسته از زندانیانی که شرایط آئین نامه‌ای و قانونی دارند به یمن تفضل این ماه عظیم مشمول انفاق قانونی قرار بگیرند و انشالله به سمت خانواده‌های خود برگردند.

جباری یادآور شد: بر این اساس تعداد ۱۷ زندانی دارای شرایط قانونی و آئین نامه‌ای با موافقت دادستان عمومی و انقلاب به آغوش خانوده‌هایشان بازگشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.