حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
شناسه : 14311

به منظور بررسی ابعاد مختلف آتش‌سوزی کارخانه مولدان شیمی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه، دادستان و مدیرکل بازرسی استان قم از محل آتش سوزی بازدید کردند. در این بازدید دستورات لازم در خصوص مساعدت در جهت تسریع در راه اندازی کارخانه و همکاری دستگاه‌های دیگر استان قم در همین راستا، صادر شد. گفتنی است، دستگاه […]

پ
پ

به منظور بررسی ابعاد مختلف آتش‌سوزی کارخانه مولدان شیمی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه، دادستان و مدیرکل بازرسی استان قم از محل آتش سوزی بازدید کردند.

در این بازدید دستورات لازم در خصوص مساعدت در جهت تسریع در راه اندازی کارخانه و همکاری دستگاه‌های دیگر استان قم در همین راستا، صادر شد.

گفتنی است، دستگاه قضایی پیش از این موضوع را با قید فوریت در دستور کار خود قرار داده و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و دستورات لازم به مراجع ذیربط صادر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.