حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
شناسه : 14116

توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۳۰ نفر از هم استانی‌های عزیز را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید […]

پ
پ

توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است گفت با توجه به شرایط سخت کرونایی نمی‌توانستیم درخواست‌های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۳۰ نفر از هم استانی‌های عزیز را ملاقات کردیم و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد افزود: همواره تاکید کرده ایم که خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم و در این راه تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در جهت رضایت آن‌ها و حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

توسلی زاده تاکید کرد: در سال جدید برآنیم موضوع ملاقات‌ها را همواره مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون، اقناع مراجعین با گفتگو، جلب رضایت آن‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.