حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
شناسه : 14100

ابوذر داوریان، رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: خیران شهرستان عنبرآباد به ویژه معلمان و فرهنگیان شهرستان، همیشه در امور خداپسندانه پیشقدم بوده‌اند و دوشادوش دستگاه قضایی گام بر می‌دارند. وی از معلمان بعنوان الگو‌های سازنده‌ی جامعه یاد کرد و ادامه داد: هر کجا نیاز به کار خیر باشد، معلمان مانند گذشته جلو دار […]

پ
پ

ابوذر داوریان، رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: خیران شهرستان عنبرآباد به ویژه معلمان و فرهنگیان شهرستان، همیشه در امور خداپسندانه پیشقدم بوده‌اند و دوشادوش دستگاه قضایی گام بر می‌دارند.

وی از معلمان بعنوان الگو‌های سازنده‌ی جامعه یاد کرد و ادامه داد: هر کجا نیاز به کار خیر باشد، معلمان مانند گذشته جلو دار و پرچمدار هستند.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد با قدردانی از این حرکت زیبا و بیاد ماندنی، بیان کرد: متاسفانه بعضی از خانواده‌های زندانیان که نان‌آور خود را به دلیل حضور در زندان از دست داده‌اند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند که همین مساله تبعات اجتماعی و مشکلات و معضلاتی را برای جامعه و شهروندان در پی‌دارد.

داوریان همچنین اظهار امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری مردمان شریف و مسئولان شهرستان عنبرآباد، این اعمال و کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه ادامه داشته باشد و در آینده شاهد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک بیشتر به خانواده‌های زندانیان نیازمند و بی‌بضاعت باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.