حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
شناسه : 14106

محمود ضیایی‌فرد بابیان اینکه۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند گفت: مبلغ محکومیت این افراد ۱۳۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال بوده است. مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه مبلغ ۸۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال توسط […]

پ
پ

محمود ضیایی‌فرد بابیان اینکه۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند گفت: مبلغ محکومیت این افراد ۱۳۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه مبلغ ۸۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال توسط خیرین به حساب ستاد دیه استان واریز شده است ادامه داد: پس از رایزنی با شکات این پرونده‌ها، شکات در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳۷ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۶۲۷ هزار ریال از جرایم را بخشیدند.

وی در ادامه افزود: با پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۹۱۱ هزار ریال توسط ستاد دیه استان و همچنین تامین مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۶۰۶ هزار ریال از منابع دیگر این تعداد زندانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.