حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
شناسه : 13936

حسین رجبی از رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش تقریبی ۷۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند وفق مقررات با آن‌ها برخورد و از تصرفات غیر قانونی ان‌ها جلوگیری می‌شود. دادستان عمومی […]

پ
پ

حسین رجبی از رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به ارزش تقریبی ۷۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند وفق مقررات با آن‌ها برخورد و از تصرفات غیر قانونی ان‌ها جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های عاشق حصار قازان داغی و آق چکن شهرستان تاکستان به ارزش تقریبی ۷۵ میلیارد تومان که توسط متصرفین به‌صورت ساخت دیوار، کاشت نهال و ساخت بنا بود با دستور قضایی دادستان قلع‌وقمع شد.

حسین رجبی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته نیز ٩٨۵ هکتار از اراضی ملی تاکستان به ارزش ۱۴۷ میلیاردتومان رفع تصرف شده است، تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با زمین خواران، دستگاه قضا با قانون شکنان در هر جایگاهی که باشند برخورد قاطع خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.