حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
شناسه : 13788

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از ارتباط تصویری ۱۰ تولیدکننده تاکستانی با رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای رسیدگی سریع به مشکلات تولیدکنندگان و شناسایی موانع تولید، در تاریخ سامانه […]

پ
پ

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از ارتباط تصویری ۱۰ تولیدکننده تاکستانی با رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای رسیدگی سریع به مشکلات تولیدکنندگان و شناسایی موانع تولید، در تاریخ سامانه بر خط ارتباط تصویری با تولید کنندگان شهرستان تاکستان، در بستر سامانه اسکای روم باحضور رئیس کل دادگستری استان قزوین افتتاح شد.
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با بیان اینکه  این سامانه تصویری برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است، افزود: در این ارتباط تصویری تعداد ۱۰ نفر از تولیدکنندگان شهرک صنعتی حیدریه و شهرک صنعتی خرمدشت ضمن ارتباط تصویری به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با رئیس کل دادگستری استان قزوین و دادستان تاکستان به بیان مشکلات خود پرداختند.
گفتنی است اهم مشکلات این تولید کنندگان شامل موانع موجود در خصوص اخذ تسهیلات، انشعابات آب، برق وگاز و اختصاص زمین در یکی از شهرک‌های صنعتی به میزان یک هکتاربود که با دستور رئیس کل دادگستری به سازماند‌های مرتبط نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدام شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.