حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
شناسه : 13812

توسلی زاده از آزاد ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد در سال ۱۳۹۹ در کرمانشاه با همکاری ستاد دیه و خیرین استان خبر داد و افزود مبلغ محکومیت این افراد بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بوده است و نکته قابل توجه در این موضوع این است که با رایزنی که با شکات پرونده صورت گرفته است […]

پ
پ

توسلی زاده از آزاد ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد در سال ۱۳۹۹ در کرمانشاه با همکاری ستاد دیه و خیرین استان خبر داد و افزود مبلغ محکومیت این افراد بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بوده است و نکته قابل توجه در این موضوع این است که با رایزنی که با شکات پرونده صورت گرفته است بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط خود شکات پرونده بخشیده شده است.

رئیس کل دادگستری که در مراسم گلریزان و با همکاری ستاد دیه و اداره زندان‌ها و نیز خیرین در دادگستری استان سخن می‌گفت یادآور شد نفس این کار پسندیده و ارزشمند است و بر کسی پوشیده نیست آزادی یک پدر که ناخواسته در زندان به سر می‌برد و برگشت آن به آغوش خانواده چقدر می‌تواند ارزشمند باشد.

وی افزود: در این کار نیاز به فرهنگ سازی داریم که اقشار مختلف جامعه را به این کار‌های خیرخواهانه دعوت کنیم. وقتی سربازی حقوق خود را به آزادی یک زندانی هدیه می‌کند متوجه می‌شویم چقدر مردم ما در انجام امور خیر پیش قدم و خدمتگزارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی ۲۰۵ زندانی جرائم مالی غیر عمد با مبلغی بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال با کمک ستاد دیه استان خبر داد.با اشاره به اینکه در سطح استان کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی برای این کار وجود دارد تاکید کرد مسئولین امر موظفند با شناسایی این ظرفیت‌ها و طلب کمک از آن‌ها به همنوع خود کمک کنند. چرا که همه ما امانتداری بیش در این دنیا نیستیم و هر چه که در اختیار ماست از برکات حضرت حق است و باید در راه خیر بذل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: خوشیختانه هر ساله با کمک ستاد دیه استان و نیز جمعی از خیرین و مسئولین امر و به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در کرمانشاه برگزار می‌شود و با استقبال خوب هم استانی‌های عزیز همراه است و کمک‌های شایانی نیز صورت می‌گیرد که در این جلسه مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از سوی خیرین جهت آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.