حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
شناسه : 13824

غلامرضا نجفی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان طی دیدار با مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت توسعه فرصت‌های شغلی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید کرد و خواستار بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت صید، آبزی‌پروری و برندسازی محصولات دریایی این استان شد. سرپرست […]

پ
پ

غلامرضا نجفی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان طی دیدار با مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت توسعه فرصت‌های شغلی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید کرد و خواستار بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت صید، آبزی‌پروری و برندسازی محصولات دریایی این استان شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان افزود: نوار ساحلی گسترده بنادر چابهار و کنارک، دسترسی به آب‌های اقیانوسی و سرمایه‌گذاری گسترده در سایت‌های پرورش میگو و سایر آبزیان دریایی می‌تواند مبدل به موتور محرک اشتغال و توانمندسازی اهالی این استان شده و بسیاری از بستر‌های وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی را که متأثر از متغیر‌های اقتصادی می‌باشد، حذف و مرتفع کند.

وی بر بهره‌گیری حداکثری جامعه‌ی هدف زنان سرپرست خانوار، معتادین بهبودیافته و محکومینی که دوران حبس خویش را سپری کرده‌اند، در مشاغل مرتبط با صید و آبزی‌پروری تاکید کرد و پیشنهاد داد تا اداره‌کل شیلات در الگو‌های مزایده و قرارداد‌های واسپاری ضرورت بهره‌گیری از گروه‌های مذکور را در قالب تفاهمات فی‌مابین مدنظر قرار دهد.

نجفی به پیوست‌های زیست‌محیطی حوزه شیلات نیز اشاره کرد و بر ممنوعیت صید ترال، ضرورت هویت‌بخشی به کلیه شناور‌های دریایی صیادی، لای‌روبی اسکله‌های صیادی و مسلوب‌المنفعه کردن کارگاه‌های لنج‌سازی غیرمجاز مستقر در شهرستان‌های چابهار و کنارک تاکید کرد.

وی خواستار این امر شد تا با هدف انعکاس معضلات مرتبط با آبزی‌پروری و کثرت استعلامات دست‌وپاگیر پیش روی فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران حوزه تولید و بهره‌برداری از محصولات دریایی، اداره‌کل شیلات انعکاس محدودیت‌ها و موانع پیش رو را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان ارسال کند تا این معاونت در راستای حمایت از تولید و اهداف مندرج در سند تحول قضایی، به روند سرمایه‌گذاری این بخش کمک کرده و فرآیند افزایش تولید و بهبود کسب‌وکار در حوزه صید و آبزی‌پروری را تسهیل کند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.