حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شناسه : 13722

موسی خلیل الهی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در نشست شورای سیاست گذاری توسعه حل اختلاف دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از اهداف دستگاه قضایی حل منازعات و اختلافات به وجود آمده بوده و در این راستا شورا‌های حل اختلاف بهترین ساز و کار را دارند. وی با تاکید بر اینکه فلسفه تشکیل شورا […]

پ
پ

موسی خلیل الهی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در نشست شورای سیاست گذاری توسعه حل اختلاف دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از اهداف دستگاه قضایی حل منازعات و اختلافات به وجود آمده بوده و در این راستا شورا‌های حل اختلاف بهترین ساز و کار را دارند.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه تشکیل شورا صلح و سازش بوده، افزود: همانگونه که رئیس قوه قضاییه همواره بر این موضوع تاکید کرده اند شورا‌های حل اختلاف باید به جایگاه اصلی خود یعنی صلح و سازش برگردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی افزود: توسعه و رواج صلح و سازش در جامعه علاوه براینکه جزء آموزه‌های دینی و فرهنگی مورد تاکید بوده و آثار مثبت اخلاقی و اجتماعی دارد و بر این اساس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد در شورا‌های حل اختلاف خاطرنشان کرد: در شورا‌های عالی حل اختلاف به منظور توسعه صلح و سازش باید از ظرفیت افراد باتجربه و ریش سفید و با انگیزه بهره‌مند شد.

خلیل الهی در پایان عنوان کرد: به منظور دستیابی به نتایج مطلوب در توسعه صلح و سازش عملکرد شورا‌های اختلاف استان آذربایجان شرقی باید بررسی نقاظ قوت و ضعف احصاء شده و اقدامات لازم برای رسیدن به نتایج بهتر انجام شود.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.