حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
شناسه : 13716

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار چهره به چهره با مردم این استان که در حوزه ریاست برگزار شد، بیش از ۴۸ درخواست مردمی از سراسر استان کردستان را بررسی کرد. در این دیدار که در راستای تکریم ارباب رجوع و با هدف دسترسی آسان مردم با مسئولان قضایی […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار چهره به چهره با مردم این استان که در حوزه ریاست برگزار شد، بیش از ۴۸ درخواست مردمی از سراسر استان کردستان را بررسی کرد.

در این دیدار که در راستای تکریم ارباب رجوع و با هدف دسترسی آسان مردم با مسئولان قضایی صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین حسینی به بیش از ۴۸ درخواست مردمی پاسخ و آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بیشترین خواسته‌های مردم در این دیدار، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، تسریع در اجرای احکام، اعمال ماده ۴۷۷، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی بود که با ارائه طریق، بررسی و دستورات مقتضی جهت حوزه‌های قضایی مربوطه صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.