حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
شناسه : 13633

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد نحوه و زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ را اعلام کرد و گفت: حدود سه برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد. به نقل از مهر، بهروز طهماسب کاظمی ضمن اعلام اینکه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد تا پایان روز چهارشنبه […]

پ
پ

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد نحوه و زمان برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ را اعلام کرد و گفت: حدود سه برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد.

به نقل از مهر، بهروز طهماسب کاظمی ضمن اعلام اینکه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد تا پایان روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد، اظهار کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند، افزود: داوطلبان باید با کد شناسه انتخاب رشته درج شده در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته / محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

طهماسب کاظمی ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در ۱۴۰۰ را در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به استانداردی که در همه آزمون‌ها وجود دارد، ما ۳ برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت خواهیم کرد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کف و حدنصاب نمره مصاحبه چقدر است؟ گفت: با توجه به اینکه حد نصاب نمره در رشته گرایش‌های مختلف متفاوت است، یک عدد واحد را نمی‌توانیم به عنوان نمره تراز اعلام کنیم. اما با توجه به اینکه انتخاب رشته و ثبت نام در آزمون مصاحبه دکتری به صورت متمرکز در مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی انجام می‌شود نیازمند اخذ نمره تراز و حد نصاب از واحدها و اعلام به سازمان سنجش نیستیم و این کار توسط مرکز سنجش دانشگاه مبتنی بر ظرفیت‌ها انجام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد با اعلام اینکه در شرایط موجود راه دیگری جز برگزاری مجازی آزمون مصاحبه نداریم، گفت: پیش بینی ما این است که در اواخر خرداد تا اوایل تیرماه داوطلبان به مصاحبه دعوت خواهند شد. مصاحبه به صورت متمرکز و هماهنگ برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری انتخابات و اینکه اساتید مشغول امتحانات پایان ترم هستند، سعی خواهیم کرد بهترین زمان را برای برگزاری مرحله دوم آزمون جامع دکتری انتخاب کنیم./اختبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.