حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
شناسه : 13645

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، کلنگ احداث ساختمان جدید دادگستری بخش احمدی در شهر سرگز به زمین زده شد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم، بیان داشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر ضرورت تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی و […]

پ
پ

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین، کلنگ احداث ساختمان جدید دادگستری بخش احمدی در شهر سرگز به زمین زده شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم، بیان داشت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر ضرورت تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی و همچنین نیاز مبرم بخش احمدی به ساختمان جدید و مستقل دادگستری، احداث این پروژه در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و خوشبختانه امروز پس از طی مقدمات لازم، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

علی صالحی یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه عمرانی، ایجاد فضایی استاندارد و در شأن مردم شریف منطقه و مراجعین دستگاه قضایی است که به یاری خداوند متعال، ظرف مدت ۱۲ ماه، تکمیل و جهت ارائه خدمات قضایی به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان تصریح کرد: ساختمان جدید دادگستری بخش احمدی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۹۰ متر و در دو طبقه احداث می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تکمیل و افتتاح پروژه‌های در حال احداث در اقصی نقاط این استان، گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش اطاله دادرسی و شتاب بخشی به ارائه خدمات قضایی به مردم برداریم.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.