حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
شناسه : 13667

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به خانواده مددجویان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۲۵۰ بسته کمک معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده مددجویان نیازمند به مبلغ هر بسته ۵ میلیون ریال به همت انجمن […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به خانواده مددجویان نیازمند خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۲۵۰ بسته کمک معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده مددجویان نیازمند به مبلغ هر بسته ۵ میلیون ریال به همت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت، خیرین نیک اندیش و بسیج حقوقدانان دادگستری جیرفت به خانواده‌های زندانیان این شهرستان اعطا شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیان که سرپرست خانواده در زندان به سر می‌برد؛ با مشکل مالی مواجه شده اند و اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را رفع کند.

وی با بیان اینکه عمل خیرخواهانه در این ماه مبارک، اجر و ثواب مضاعفی دارد و لازم است خانواده زندانیان مورد حمایت جامعه، مسئولان و مردم نیکوکار قرار گیرند، اظهار کرد: برای تعدادی از زندانیان به دلیل نوع جرم و محکومیت امکان مرخصی وجود ندارد؛ بنابراین به منظور تأمین مایحتاج خانواده‌های آنان بسته‌های معیشتی با حمایت خیرین تهیه و بین این خانواده‌ها توزیع شد.  

سلامی بیان کرد: علاوه بر حمایت‌های مادی خانواده ها، اولویت اصلی ما در زندان، اشتغال زندانیان است تا ضمن خودکفایی بتوانند مایحتاج خانواده‌های خود را نیز تأمین کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت عنوان کرد: از خیرین و معدن داران جنوب استان کرمان نیز تقاضا داریم که با کمک به این افراد، حوزه اشتغال زندان را حمایت و پشتیبانی کنند تا زمینه اشتغالزایی برای زندانیان واجد شرایط در داخل و بیرون از زندان‌ها فراهم شود.

وی گفت: مزرعه کشاورزی و موتور پمپ آب با ظرفیت ۱۲۰ نفر برای زندانیان آماده بهره برداری است و هم اکنون ۸۰ نفر از زندانیان مشغول به کار در این زمین‌ها هستند و از خیرین تقاضا داریم برای تجهیز چندین سوله کارگاهی در محل این مزرعه با مجموعه انجمن حمایت از زندانیان جیرفت همکاری داشته باشند.

سلامی در ادامه خواستار کمک‌های نوع دوستانه خیرین جنوب استان کرمان به زندانیان و خانواده آنان شد و گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی برگزار می‌شود و این مراسم امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود از خیرین انتظار داریم با کمک‌های نوع دوستانه خود زندانیان مالی را حمایت کنند.

سلامی گفت: در ارتباط با حمایت از زندانیان به صورت کمک و اعانه، برنامه‌های مستمر و پایداری در انجمن‌های حمایت زندانیان جیرفت وجود دارد و علاوه بر کمک‌های خیرین در سایر امور درمانی، آموزشی، مشاوره‌ای و مددکاری نیز خدمات به خانواده‌های نیازمند زندانیان ارائه می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه با ایجاد منابع پایدار در انجمن حمایت از زندانیان، به دنبال درآمدزایی و اشتغال برای زندانیان و خانواده‌های آنان هستیم، گفت: زندانیان پس از خروج و آزادی از زندان همچنان تحت پوشش مرکز حمایتی مراقبت بعد از خروج قرار می‌گیرند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.